Daar ben ik dan
Guardian - 62 - woonachtig in Friesland, al bijna 40 jaar werkzaam in het spoor (tegenwoordig als opleidingsfuctionaris in Utrecht)
Hobbies: teveel om op te noemen ook al enkele afgeserveerd vanwege tijdgebrek, maar koken is nog steeds actueel.
- Oosterse keuken
- Bourgondisch keuken
- Nederlandse keuken
- Italiaanse keuken
Zag dit forum voorbijkomen "satellitefun" en zag een lege thread staan, eerste posting gezet (als ex-amateur brouwer)
Guardian
- freggel1
- Site Admin
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 206 times
- Contacteer:
Re: Guardian
Hoi Guardian, welkom op mijn forum.
Ik ben benieuwd naar jou kookkunsten.
Ik ben benieuwd naar jou kookkunsten.
Bon Apetit Eet Smakelijk Enjoy Youre Meal
Mijn kook kunsten tja....................
Tegenwoordig (lees sinds ik in Utrecht werk) beperk ik me meestal tot de beruchte vers pakketten van bv appie.
Voordeel: Je hoeft niet te bedenken van:
-Wat gaan we vandaag eens eten
-Altijd vers
Als ik nog wel eens "uitpak" is het voornamelijk slow-cooking op de BBQ (dus niet van die zwart verbrande stokjes van de BBQ) met pulled pork of als het wel eens sneller moet : Huis gemaakte burgers
Tegenwoordig (lees sinds ik in Utrecht werk) beperk ik me meestal tot de beruchte vers pakketten van bv appie.
Voordeel: Je hoeft niet te bedenken van:
-Wat gaan we vandaag eens eten
-Altijd vers
Als ik nog wel eens "uitpak" is het voornamelijk slow-cooking op de BBQ (dus niet van die zwart verbrande stokjes van de BBQ) met pulled pork of als het wel eens sneller moet : Huis gemaakte burgers
-
Arjan E.
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 62 times
Welkom @Guardian
Utereg is de provincie waar ik woon, gelukkig niet de stad Utereg, want wat een woke gemeente is dat geworden zeg
Koken op open vuur mag niet meer, vuurkorf ook niet (hoewel dat met deze temperaturen niet eens onverstandig is)
Overal éénrichtingsverkeer, helemaal aan het co2 neutraliseren, geen diesel of benzineauto meer (in de nabije toekomst), overal betaald parkeren en ga zo maar verder.
Maar wellicht dat daar werken nog wel leuk is.
Ik zie wel dat we dezelfde hobby hebben: barbecueën, en inderdaad niet niet “Nederlands” barbeknoeien want dat is grillen.
Ik ben een luie barbecuer, vandaar een pelletgrill, bovendien een kamado 2 trappen optillen naar een dakterras is geen doen
Utereg is de provincie waar ik woon, gelukkig niet de stad Utereg, want wat een woke gemeente is dat geworden zeg
Koken op open vuur mag niet meer, vuurkorf ook niet (hoewel dat met deze temperaturen niet eens onverstandig is)
Overal éénrichtingsverkeer, helemaal aan het co2 neutraliseren, geen diesel of benzineauto meer (in de nabije toekomst), overal betaald parkeren en ga zo maar verder.
Maar wellicht dat daar werken nog wel leuk is.
Ik zie wel dat we dezelfde hobby hebben: barbecueën, en inderdaad niet niet “Nederlands” barbeknoeien want dat is grillen.
Ik ben een luie barbecuer, vandaar een pelletgrill, bovendien een kamado 2 trappen optillen naar een dakterras is geen doen